Dalam Masa 3 Hari – Apex Legend Mencatat Angka Pemain Melebihi 10 Juta!

Game Apex Legends merupakan game yang sedang trending. Game ini merupakan game yang memerlukan pemain beradaptasi dengan pase yang laju. Ia mencampurkan unsur-unsur game Overwatch + Fortnite + COD dalam satu game.

Ramai yang menyukai game ini kerana ia merupakan fast pace battle royale seperti Call of Duty Black Ops 4. Kemudian game ini memiliki grafik yang cantik dan mampu dijalankan dengan baik pada sepsifikasi minimum. Jika korang sebelum ini adalah peminat Overwatch, maka game ini akan lebih menyerukan.

Setakat ini game ini belum ada Solo mode, jika ada maka game ini akan lebih menarik. Atas dasar ini faktor tersebut adalah salah satu sikit kekurangan. Dan ia masih memiliki satu map. Kemungkinan akan ditambah dari semasa ke semasa.

Sekarang sudah 3 hari game ini beroperasi dan Apex Legends telah mampu menarik 10 juta pemain dalam jangka waktu pendek. Jika Fortnite mengambil masa 2 minggu untuk mendapat angka ini, Apex legends hanya mengambil 3 hari. Atas dasar pencapaian ini, CEO Respawn telah mengucapkan terima kasih kepada semua para peminat Apex Legends.

Berikut adalah sedikit sedutan gameplay Apex Legends.

 

Comments (0)
Add Comment