Mobile Lagends Hadirkan Mode Battle Royale – Evolve Mode

Baru-baru ini Mobile Legends telah melakukan penambahbaikan di advance server, yang menarik dalam update tersebut ML menghadirkan mode battle royale.

Mode battle royale ini menghimpunkan hanya 15 pemain dalam sebuah peta. Hero yang korang dapatkan boleh berevolusi. Pada awalnya, minion korang belum mempunyai kuasa apa-apa tetapi dengan farming, korang akan naik level dan setiap 3 level korang akan berevolusi.

Peringkat awal level 3, belum membolehkan korang untuk mempunyai skill, hanya sekadar menyerang. Jadi, korang harus membunuh lebih banyak moseter untuk naik level dan akhirnya perolehi skill.

Pada level 6, korang akan dapat battle spell. Setiap monster pada ketika itu akan mempunyai skill tersendiri dan menjadi lebih kuat. Jadi level berapa baru dapat jadi hero?

Level 12 barulah korang dapat pilih yang mana sesuai. Kemudian harus naik ke level 15 jika ingin berubah menjadi Lord dan memasuki fasa penyingkiran. Harus diingat, evolusi yang dipilih pada awal akan menentukan hero apa yang akan muncul nanti.

Mode ini sepenuhnya bergantung pada skill, tidak ada item.

Korang boleh lihat gameplay mode di Youtube oleh youtuber yang buat review tentang evolve mode seperti dibawah;

Comments (0)
Add Comment